teisipäev, 30. august 2022

Taevas

Taevane Isa
Kas taevas on seal
Kus minagi seda näen
Vahel pilvedega kaetud
Vahel sini-sinine
Päikesekera vajutatud
Ühte serva
Vahel pillutamas äikesenooli
Vahel kallutamas vihmavett
Kas linnud on taevale lähemal
Kui loomad ja inimesed
Isegi kui istume lennukis
Või on see kõik vaid näiline
Ja õige taevalaotus
Avaneb vaid siis
Kui tead taevalikku koodi
Mis ei ole tähtede
Ega numbrite jada
Vaid saab alguse 
Igaühe sisemusest
Kui oled elanud valede kütkes
Siis ehk taevaluugid ei avane
Või on sellest pigem ükskõik
On midagi veel
Mille järgi teed valiku
Kas mina olen oma olemusega
Taevaliku koodi algus
Lõpp
Või keskpaik
Kindlasti on lünkasid
Olen püüdnud elada
Aususe suunal
Iseasi kas olen osanud
Või on mul taevast
vale ettekujutus
Äkki on taevas hoopis maa peal
Ja seda märkavad vaid need
Kes ei ole
Hirmul ega kahtlevad

Kosmosesse lendajad
Ei juurdle samuti sääraste asjade üle
Need tuginevad teadusele



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar