kolmapäev, 24. august 2022

Augustile

 Sa sume august annad mulle tooni,
mis kõlab muusikas kui re bemoll,
nüüd männilatvu sirutun,
kus sol 
käib hetkeks välja lahenduse fooni,
mis kergendatult hingata mul lubab.

Kuid sina, sume august, vargsi juba
pooltoonides mu seljataha tipid!

Kas on see viis või pelgalt hääleproov
või ülesäratamissoov
või teised nipid
mis läheduseks katsetavad luba?

Oh, sume august, anna mulle asu
sest pole kasu,
kui sooja teki mulle peale heidad,
kuid iseend kromaatiliselt peidad,
ja luurad heliredelil!

See männiladvust alla küll ei aita -
mu kõrvu disharmoonia ei paita.

Sa pigem tantsusedelil 
mind enesele märgi.
Et päikese ja päevatööde järgi
me viisid kõlaks summutatult sumedad,
ja ööd - mm, oleks tummised ja tumedad...


 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar