reede, 3. jaanuar 2020

Säilitada rahu

vahel olen üsna närviline
kardan lausa südame seiskumist
pea käib ka ringi
väga hästi ei suuda sisse hingata
ärevus sööstab kõrgustesse
mure võimaliku kokkukukkumise ees
võimendab seda veelgi
kõike on liiga palju
tööd. võiks ju hea olla, kui seda jagub
aga liiga palju
mõtlemata, millal siis üldse puhkan
on liiast
kisa. jah, ma tean, nad tahavad tähelepanu
aga loe eelmist punkti
tööd on liiga palju
tass on tühi, pea niisamuti
kumiseb kisale vastu
tunnen, et võin kokku kukkuda,
kui see otsemaid ei lakka
aga nad ei suuda seda peatada
ripakil asjad. kleepuv löga põrandal
mitmed käigud pesemata taldrikuid
juustu nahk
rasvane puru klaasist köögilaual
hunnik juhtmeid diivanil
ribadeks tõmmatud paberid
palju nürisid pliiatseid elutoa kapi all
tegemata voodid
ah, kui tühine see kõik on
aga minu meelest on neil hetkil
nagu elu kaalul
et kui ma kõval häälel käsklusi ei jagaks
ei õiendaks, kuni pea tuikama hakkab
ei sulgeks end lõpuks nördinult oma tuppa
saaksime kõik üheskoos naerda
minu suutmatuse üle
säilitada mingigi rahu


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar