neljapäev, 20. august 2020

Alkohol

ah et miks ma alkoholi suhtes nii kriitiline olen?
hästi, ma räägin
olen olnud kaassõltlane
küll mitte lähiminevikus
aga sellised asjad ei unune kunagi
tean hästi
millised märgid ennustavad joomasööstu
kuidas näeb välja kolm või neli promilli joovet
mida tähendavad pohmell ja tsükkel
kus asub wismari haigla
ja mis juhtub kainel perioodil
olen peitnud pudeleid
liitrite viisi kallist alkoholi 
kraanikausist alla valanud
olen olnud osaline hulludes armukadedusstseenides
näinud pealt, kuidas lõhutakse asju
kuulnud absurdseid valesid
ja veel absurdsemaid süüdistusi
läinud minema
ja tulnud tagasi, 
sest keegi peab vastutama
löönud käega
trampinud jalgu
kartnud
olnud endast väljas
võtnud vastu otsuseid
aidanud klaarida
olen selle kõrval kuidagi oma eluga hakkama saanud
kuigi säärane seljakott 
tõmbab õlgadele veritsevad sooned
ja lõpuks olen selle õuduse jõuga lõpetanud
päästes inimese elu. 
Jah, lugesite õigesti!
Päästsin elu.
Tänan küsimast, keegi ei tänanud.
Mis tuli peale alkoholi
sellest ei taha ma praegu kirjutada.




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar