teisipäev, 12. jaanuar 2016

Hang

Kolmikud on ikka ägedad! Praegu on ju jube külmad ilmad. Mina, soojalemb, igatsen endistviisi novembris ja detsembris põske paitanud pluss kümmet tagasi. Nemad aga võtavad rõõmuga krõbedast pakasest viimast- kelgutades või niisama hullates või... no kuulake vaid!
Eile tegime sauna. Järsku tuli Lisanni mõttesse kena karastav lumehang. Jah, justnimelt lumehang, seesama veranda kõrvale kuhjunud valge moodustis, see kangastus Lisanni meeltes järsku ihu ja meelte mõnusa värskendajana. Brrrr!!! Ja no ega ta oma mõtet vaka all hoidnud! Sekundiga teadsid hange tervistavatest omadustest kõik trio liikmed ning plaan oligi tehtud. Minuga nõu pidamata. Istusin laval ja püüdsin kõigest hingest higistada. Aga juba paljast lume-mõttest hakkas kuumal laval jahe.
Trio poolt ülioodatud hetk jõudis kätte varem, kui soovisin. Olin nimelt öelnud, et hange võib hüpata vaid siis, kui keha on nii kuum, et enam laval olla ei suuda. Mina suutnuks küll kogu õhtu! Aga nemad panid õige pea ribaradapidi uksest välja. Kujutage ette- ja püherdasidki lumes! Hoidsin ust lahti ja värisesin. Jalatallad jäid naktsti! uksepiida külge kinni. Aga no kus sa keelad laste rõõmu! Lavale ja hange jooks leidis kilgete saatel aset veel ja veel- kokku neli korda!
"See oli elu kõige toredam saunapäev," ütles Lisann rahulolevalt, endal põsed nagu kaks ladvaõuna ja suu kõrvuni peas. Pikisilmi oodatakse järgmist pühapäeva.
Mnjah, huvitav kui palju mulle peaks maksma, et ka mina hange hüppaksin? :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar