esmaspäev, 9. veebruar 2015

Parm

Loviisal on alkoholi suhtes mingi imelik hirm. Üle kõige kardab ta "purjuseid"- mis sest et meie kodus neid kunagi ei liigu- aga neil olevat silmade all suured sinised kotid, sestap näevad nad jubedad välja ning küllap ei kannata ka nende teod mingit päevavalgust.
Täna peale õhtusööki võtsin unistaval ilmel sünnipäevaks toodud kommikarbist likööriga shokolaadikomveki. Tee kõrvale. Üheainsa! Loviisa jälgis mind äreval ilmel.
Kui magamamineku aeg oli käes ja ma lastele õhtumusi tegema ja õnnistussõnu lausuma kummardasin, ütles Loviisa mulle: "Äkki sa täna teeksid hoopis mu jalataldadele musi?"
"Miks ma siis põsele ei võiks teha," imestasin.
"Ma kardan, et su suust tilgub alkoholi välja!" vastas tüdruk krimpsus ninaga.
Ta ikka oskab! Tundsin end kui "parm"...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar