neljapäev, 10. jaanuar 2013

Veel kilde...

Johann: "Emme, eks, sina oled ikka minu poeg, mitte Leoni ei ole!"
(Leoni ehk Leonardo on meie bernhardiin)

                                                           ***
Lisann ( kes väldib tülisid ja pahandusi iga hinna eest) virutab söögilauas lihtsalt "lambist" Loviisale vastu nägu. Minu hämmeldunud küsimusele, miks ta nii tegi, vastab tüdruk: "Tal ei olnud kohe üldse naeru nägu peas!" Küsisin kindluse mõttes üle: "Kas sa tahtsid, et ta naerataks sulle?"
Noogutus.
Loviisa aga kostab kaeblikult: "Ma tahan ju süüa, mitte naeratada!"

                                                           ***
Jutuks on abielu.
Lisann:" Mina abiellun Jossiga."
Seletan, et vennaga ei saa abielluda.
Väike mõttepaus.
"Siis ma abiellun võõra mehega", tuleb paikapainev otsus.

Loviisa analüüsib abielu-asja veidi pikemat aega. Lõpuks tuleb tema tingimus tugevamale poolele: "Mina ei abiellu tuttidega mehega!"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar